TÜRKİYE'YE NASIL GELDİM


Lisede okurken, eğitim almak için aklımda iki ülke vardı: Mısır ve Türkiye. İlk olarak Türkiye'de okumak için bir burs programına başvurdum. Ama bütün testlerde başarılı olamadım. Bunun üzerine Mısır'da okumak için başka bir burs programına başvurdum ve aldım.

Mısır'da dört sene yaşadım. Orada çok iyi ve mutlu bir zaman geçirdim. Aralık 2018'de, Endonezya'ya dönmeden önce İstanbul'u ziyaret ettim. İstanbul'u ilk görüşte çok sevdim. Dört gün boyunca şehirde dolaştım ve yeni yerler gördüm. O zaman ilerde İstanbul'a geri döneceğime söz verdim.

Endonezya'ya döndükten sonra, Türkiye'de eğitim konusunda internette araştırma yaptım. Türkiye'deki birçok üniversiteye çevrimiçi olarak başvurdum. Başvurduğum üniversiteler arasında, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi başvurumu kabul etti. Böylece Bandırma'ya geldim ve burada yaşayarak çok iyi zaman geçiriyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar